Döden

En liten uppdatering om vad jag gör här på MiROi. På förmiddagen lyssnar jag på ointressanta saker. Saker som att under 1800-talet fanns det mer jobb just för att vi inte använde oss av maskiner. Varför inte spola tillbaka till stenåldern när hon ändå håller på?

Efter lunch sitter var och en framför varsin dator. Där sitter man på Facebook, skriver blogginlägg, sms:ar, går på toa superofta, tar sig en bensträckare. Ja inte fan söker vi jobb inte.

Jag lämnade in mitt CV och personliga brev i hopp om att få lite att arbeta med, förbättra, göra vad som. Det var tydlgen bra som det var. Coot. Jag är uttråkad.

När jag träffade Elina på lunchrasten frågade hon vad jag gjort med mitt öga. Om jag hade en kraftig alergisk reaktion eller om jag hade fått en smäll. Njaa, jag kliver upp 06:49 varje morgon för att sitta här och bara sitta.

Blöööö!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0