BLOPPIS!

Jag tänkte göra mig av med lite kläder till riktiga kompispriser. Det är ändå saker som bara hänger på en och samma galge. De förtjänar att få komma ut på vilda äventyr!

Om mina plagg intresserar någon kan man antingen ringa/messa 076-1467888. Eller maila till [email protected].

En svart stickad halsduk. Cirka 2 meter lång och 3 decimeter bred. 20 KR!


En "BAD HAIR DAY" mössa. Använd i några timmar så den är så gott som ny. 20 KR


En svart överdel med paljettbroderier i en matt guldfärg. Använd endast ett par gånger. 10 KR


En tunika med tryckt text samt silverpajletter. Är som ny! (Jag hade blixten riktad mot en gul vägg, därav ser pajletterna guldiga ut) 10 KR


Ett linne i storlek M. Det är tryckt text där det står "style". Väldigt bra skick! 10 KR
SÅLD


En lite större Large-tröja i riktigt mjukt tyg och i bra skick. Finns även en likadan fast i grå/svart. 10 KR


En riktigt mysig tröja som är lätt och luftig. Storlek 36/38 Så den sitter lite slappare. 10 KR


En helt oanvänd tunika i storlek S. Det är trekvartsärmar och längst ner på tröjan är det en enkel mudd. 10 KR


MOBIL: 076-14 67 888
MAIL: [email protected]




Kommentarer
Postat av: Jenna

men har du sett dig själv i spegeln eller, snygga jäkel? ;)

2012-03-17 @ 15:31:49
URL: http://jennifersjolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0