Lol, mitt liv leker!

Jag måste säga att jag har haft en utav mina bättre helger denna helg. Lördagen spenderades till en början ute i Hofors med Mormor & Morfar, Svea följde så klart också med. Vi hade det riktigt mysigt. Jag visade bland annat bilder från Afrika-resan.

Mot kvällen hämtade jag upp en färdig-fixad Fredde som taggat party hela dagen. Jag däremot hatade livet och ville raka motsatsen. MEN. Jag ångrade mig tvärt och såg genast fram emot att planera kvällens outfit. Det slutade med en perfekt alkoholhaltig kropp, njöt av kvällen till max och åkte hem i tid, kanske lite för tidigt. Eller nä, allt vart helt perfekt!

En bild när jag och Fredde står under Tunisiens största vattenfall. Det är ungefär lika stort som det vi ser på bilden. Skitlöjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0