Jag saknar dig.

Det är så mycket jag vill visa dig. Saker du aldrig trodde fanns. Jag önskar att du en dag kommer kunna se det. Alla de saker jag aldrig nämnt. Flickor vill hitta sin drömprins att leva med. Precis som i sagor. Jag trodde en gång att jag var en av dem.

Jag valde en annan väg. När verkligheten inte passat har jag använt min fantasi till att skapa något bättre. En hel värld. Det var där jag träffade dig för första gången. Det var dig jag skulle leva med. Även om du bara fanns i min fantasi. Eftersom jag hade dig där letade jag inte efter dig på andra sidan ögonlocken.

Första gången jag fick se dig i en kropp. Första gången jag fick krama om och kyssa dig. Det var då jag förstod att det var du. Känslan när vi rörde vid varandra var mirakulös. Ungefär som att du sögs ut från mina drömmar och formades till en riktigt människa. Det har alltid varit du och jag, även under de svåraste tiderna.

Jag följde mina drömmar och det var vad jag fick uppfyllt. Min dröm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0