Det där med tatuering...

...KAN vara åt helskotta jobbigt när den läker. Jag känner mig efterbliven när jag trycker ryggen mot väggen, hårt! Ibland går jag till överdrift och gör snabba intensiva gnussningar mot väggen. Jag daskar duschslangen med måtta på ryggen och spolar länge och hårt därpå med vattenstrålen. Jag blir hysterisk. Nästan så att mina ögon står ut som två jordglober, mitt huvud skakar i högt tempo och mitt inre sänder ut påhittade voodoo-ord. När folk som bryr sig kommer i närheten ställer jag mig på alla fyra och fräser. Jag höjer min kloformade hand. Gör mig redo för ett klös. Morrar lite lätt för mitt eget försvar och backar långsamt bakåt. Mina globformade ögon och mitt skakande huvud försöker hitta fäste i motståndarens ögon.
 
Egentligen kliar den lite bara. Så pass att det är värt besväret. Snart behöver jag ej fräsa mera.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0