DAGEN

Jag tror ingen har missat att det regnat hela dagen. Är det inte konstigt? Jag njuter? Skadeglädje. Man läser på FB var och varannan status där det står något negativt om vädret. Är det inte nu man ska passa på att fixa naglar, unna sig ett bad, äta lite gott och därefter slå på en film? Klart, man kan inte fixa naglarna varje dag men då får man vara fyndig att hitta på något annat. Exempelvis ge sig ut på maskjakt om man tycker om att fiska.
 
Jag tycker det är skitkul med lite regn för nu kan jag gå ut och ställa mig, känna hur vattnet totalt rubbar min frisyr och veta att färgen inte rinner bort. Jag ler, jag tycker detta är kul. Sommaren börjar inte förrän någon gång nästa månad.
 
Det jag egentligen skulle göra var att anteckna min dag så jag börjar nu. Jag åkte till Valbo med Fredde. Han slösade pengar på ett ovårdat vis. Jag fick en ny BH och trosa av han. Färgglad! Själv unnade jag mig 3 nya lack till naglarna. Senare dök Elina förbi som senare skjutsade mig till stan. Där bokade jag tid för en synundersökning för linser. Är less på den dagliga ögonansträngningen och känner mig ej mogen att gå ut i mina glasögon. Andra passar i det men inte jag! No no no...
 
Mysiga färger. 3 för 99 kr på gina. Nedan färgerna på mina nya underkläder.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0