DAFUQ?

Instagram, instagram följ mig på instagram, INSAGRAAAAAM!
 
Jag fattar inte det roliga? Folk laddar upp bilder på maträtter osv? Är det ungefär som bilddagboken? Jag har haft appen i mobilen i syftet att kunna redigera mina bilder. Kvalitén blir sämst på jorden, man kan bara göra kvadratiska bilder och de förinställda redigeringsalternativen, ganska lol?
 
Jag personligen ser inte intresset. Folk tävlar om vem som har mest följare. Det uppstår bråk på grund av elaka/svartsjuka kommentarer? Jag tycker Instagram är en spårad app, haha. Samma sak med Facebook. Det mesta handlar om popularitet. Folk är desperat att bli omtyckt. Det är mänskligt. Jag är också desperat.
 
Skulle kunna skriva en tre meter lång novell om vad jag tycker, men jag gör det inte. Det kan tolkas annorlunda när jag skriver det. Det är klart man blir irriterad om jag laddar upp en bra bild, får en påtvingad gillning och någon annan "cooling" skriver en punkt och får 20 gillningar? Eller?
 
En bild på Nadjas Disel. Blir ungefär lika utmattad av att tänka på FB och Instagram... Typ MEGAslut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0