Som man bäddar får man ligga

Jag har någon underjordisk förmåga att kunna förutspå vissa saker. Med det är jag allvarlig. Någon gång ibland bara smäller det till och jag kan förutspå varenda rörelse i flera timmar framåt. Detta tillhör inte vardagen precis. Kanske har hänt mig max 4 gånger på 3 års tid. Mina förfäder var säkert häxor hela högen... Haha!

Jag har Emilia som vittne för en av gångerna och det är egentligen helt sjukt att jag lyckades pricka in allt från början till slut...

Nu till exempel intog mina underjordiska förmågor att jag skulle bädda i ordning i skrivbordslådan. Jag kunde därefter se vartenda steg min katt tog. Skämt och sido för här ligger hon så gott som varje dag!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha den gången var verkligen den sjukaste, mystiken vilar ännu tungt över denna heliga bussdag :'D

2012-02-03 @ 12:20:07
URL: http://emiliasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0