FIX TRIX

Tog mig precis ett "uppiggande" bad efter gymmet. Det var inte meningen att jag skulle bli dötrött och dåsig, haha. Men tanken på att jag, Jenna, Alfonz och Fredde ska spela bowling senare ikväll gör mig genast mycket piggare!♥

Dessutom fick jag beskedet om att det är JAG, JAAG som ska fota på Local heroesgalan för andra året i rad åt Arbetarbladet. Förstå vilken ära och mäktigt uppdrag det är!!!

Det är en gala som underhålls på konserthuset en gång varje år där Gävles bästa lokalband uppträder och har chans till att vinna fina priser som att göra skivor etc. Det är verkligen folk från alla stilar där. Punk, rock, emo, hiphop, glädjespridande musik, pop etc. Dessutom klirrar det ju till i kassan. Perfekt då jag siktar på att fly från landet efter i sommar.

Nu fixa håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0