Det kryllar av dom, tyvärr!

För ganska precis ett år sedan var jag på en fest. Som man gjorde förr laddade man upp alla bilder på Facebook för att andra ville ta del av dom. Visste inte ens att jag hade några bilder på henne men det hade jag tydligen. En bild där man inte ser något. Inte ens ett ansikte. Visste inte vem det var på bilden för den var så otydlig.

I alla fall, hon tog detta på ett ganska omoget vis som ni kanske ser! Sen vill jag bara påpeka att hon ligger och sover, ingen spya med i bilden alltså :))

Sånt här gör mig arg. Så arg och galen att jag skulle vilja göra en fondvägg av just den bilden och bjuda över henne på en fika!♥


Kommentarer
Postat av: Nadja

HAHA vafan, skrev hon det i loggen så alla kunde se också? :'D Då skämde hon ju bara ut sig själv! och tack på förhand för vad? hahaha..

2012-01-30 @ 22:05:53
URL: http://www.nattstad.se/nnj
Postat av: Olivia

Svar: ja, jag skulle inte ha raderat det^^ en kladdig kuse skulle jag vilja doppa hennes mun i x)

2012-01-30 @ 22:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0