2011 var mitt år

Till en början singel och helt spårade fester som jag tyvärr har lagt på hyllan nu.


Jag och Millade planerade att fira våra födelsedagar tillsammans. En GRYM barbiefest vart det!


Jag bekantade mig mer med Fredrik och insåg snabbt att det var kärlek redan vid första kyssen. Som förövrigt var i onyktert tillstånd...haha


STUDEEENTEN!!!!




Som studentpresent fick jag bland annat hoppa fallskärm. Gör det. Så jävla kul!


På midsommarafton i Öregrund antar jag att alla förstod att vi var ett par vid det här laget...HAHAHA. För övrigt var det en jävla bajsresa som tog pris i alla roligheter?!?! Har sjukt roliga minnen därifrån men skulle vägra åka tillbaka.



Fredrik skulle egentligen ta med sig Liam men bytte snabbt ut honom till mig som parter till hans syrras bröllop. Andra gången jag träffade henne och jag kysste henne på munnen med slemmiga afroläppar. HAHA. Gjorde lika med Fredriks moster. Ååh gud. Men jag är accepterad. Tro mig, hade inte kunnat bli mer nöjd!!




En regnig och kall sommarnatt begav sig jag, Elina, Fredrik och Alex till Skara sommarland för att stanna över dagen. Synd för kylan HAHA. Kommer ihåg att Elinas läppar var blåbärsfärgade mot slutet och att vi duschade oss varma, jag vet inte hur länge!!



Jag fick fota Da Buzz!!! Jag kan inte komma på en enda dag då jag inte lyssnade på dom som liten. Dock var de en flopp live, but still Da Buzz!


Jag och Fredrik åkte iväg till Turkiet. En resa som behövdes. Bara han och jag, i en hel vecka!!




KÖÖÖRKORT!!!! Tro mig, ni mår bättre om jag INTE lägger upp en bild på det...

Jag kom in på en fotokurs!


Jag deltog i ett joggingrace!


Jag fick gå på Liams mammas bröllop. Var dessutom den stolta fotografen till brudparet!


Världens bästa julafton med världens bästa och kanske fick jag världens bästa grejer!

Dessutom fick jag min första kyss vid tolvslaget! Annars har jag bara haft otur och bråkat med mina vider till ex ((:

Jag lovar. Det här måste ha varit det bästa år någonsin. När jag var som starkast fick jag min älskling, jag har bara bra vänner kring mig. På tal om vänner så träffar jag Jenna mer än någonsin, lika med Danne! Så kul. Dessutom har jag lärt känna Elina, Michelle, Jenny och även bekantat mig med ett nytt gäng att festa med.

2011♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0