Vidrigt

Så klart var "Spinning-ledaren" sjuk idag. Så himla typiskt va. Jag som laddat upp med handduk, en mega stor vattenflaska och dessutom intalat mig själv att jag har kondition. Fick jag utnyttja något av det? Aaa det fick jag faktiskt!

Jag och Fredrik körde på som vilda oxar inne på gymmet, därefter avslutade vi med ett eget påhittat spinningpass helt själva i salen. Yaay!

Jag måste säga att Hälsostudion inte impade på mig... Maskinerna kommer ju för fasen från mitt gamla gym KK. De där rasselmaskinerna som fick en på dåligt humör, typ. Ingen luftkonditionering hade de heller så det vart imma på rutorna. Skojar ej. Dessutom fick jag en trasig spinningcykel som lät illa och man trampade bara luft. För att klaga lite till var det fler rasslande maskiner som var sönder. Och EN crosstrainer?!?!? EN ynka?!?!? Två gnisslande rullband och fyra svettiga cyklar. Vilket konditionsutbud, maha-hihi-woop-woop... -___-!

Friskis & Svettis♥♥♥ Så värt. Plus att det är flera hundra kronor billigare än rasselstudion från stenåldern! Barn bajsar i blöjor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0