Kärlekens vindar

Många har ändrat sina relationsstatusar till "i ett förhållande" på FB! Kan det bero på att våren börjar titta fram? I alla fall jag blir en gladare person på sommaren. Jag menar, när två glada personer träffas väcks det många underbara känslor!

Det var kring maj förra året som jag och Fredrik flätade oss samman. Tänk, snart har det gått ett helt år... Det klickade redan vid första kyssen. Jag bara visste att han var min. Min man. De var jag och han mot världen. Allt annat snurrade. Mitt hjärta bankade hårt fast ändå lugnt och mina ben höll sig inte stadiga. Utan att säga ett ord visste jag att nu har jag allt jag någonsin önskat mig. Allt av det underbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0