Det som sällan näms

  • Jag har ett hjärta av guld men är inte mer mänsklig än någon annan.
  • Jag är rättvis. Kanske för rättvis.
  • Jag kräver aldrig ett tack men jag vill kunna se en tacksamhet.
  • Jag lyssnar på deppig musik när jag är ledsen för att skapa stämning.
  • Jag lyssnar endast på Drängarna för att få fart på en fest. Sällan annars.
  • Kaxigt och uppkäftigt bemötande förvandlar mig till djävulen! Annars lång stubin.
  • Jag har lika lätt för att bli glad som när jag blir en tjurskalle.
  • Jag har alltid några Westlife låtar inlagda på mobilen.
  • Jag är allt annat än impulsiv.
  • Jag planerar så mycket att jag blir besviken allt för ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0