Åter igen BB!

Klockan 19.00 varje dag visar de 1 timmes live från BB 24/7. Jag mår nästan lite dåligt över hur de förvränger och klipper ihop det färdiga programmet.

Om jag till exempel tar upp Hanna Widerstedt.

I det färdiga programmet är hon precis lika dum som i alla hennes videoinlägg. Fast kollar man på 24/7 är hon inte alls någon bimbo. Hon pratar inte ens som hon gör när vi är van att se henne. Så för att försvara henne tycker jag synd om na när hon visar sitt rätta jag. Om några år kommer hon säkert mogna. Precis som bloggerskan Kissie gjorde.

 

Men som sagt. Jag HATAR alla Hannas videoinlägg och att hon med egen vilja fejkar denna sida. Blä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0