Mina dagar!

Jag har haft två, verkligen jättetunga dagar. Det börjar gå åt rätt håll men det går trögt. Jag försöker ploga iväg alla bekymmer och stressen. Ju mer de spottar på mig desto snabbare blommar jag, som man brukar säga.
 
Igår bastade jag med flera hemma hos Elina. En riktigt fin bastu och ren blev jag. Därefter vidare till Maxim där vi egentligen bara spelade pingis och drack.
 
Idag ska jag träffa Nadja. Tiden börjar rinna iväg men en stund lär vi ju hinna ses tycker jag.
 
Imorgon ser jag fram emot. Först spinning nån gång på förmiddagen. Emma följer förhoppningsvis med. Sen på kvällen ska jag träffa mina favoriter hemma hos Natta som i vanlig ordning.
 
Angående nyår då. Det har funnits många olika alternativ att välja bland och det slutade med att jag valde inget. I stället kom Fredrik på att vi ska fira den med min mamma (och katterna så klart). De smäller ju fyverkerier precis utanför vår baksida, fet lyx. Jag ska komma på en rolig lek, kanske ett familjespel, en massa filmer ska gå på i bakgrunden och vi ska beställa hem thaimat. Lite ost och kex kanske? Hmm, jaaa!
 
Ont i halsjäveln har jag fått också!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0