Dålig dag!!!!

Bara för att jag har ont i halsen måste jag äta halstabletter. De ger mig som i vanlig ordning magkatarr. Därför går jag omkring och är döhungrig hela tiden, är trött, känner mig febrig och får magknip.

Nu har jag med min hungriga mage fått gå i bitande kyla från sörby ner till stan i klackar, tights och en midjelång jacka. Tackar Gud att jag hade en skal med mig som jag först virade runt min öppna hals och sedan virade runt huvudet för att täcka öronen och där efter gjorde en knut.

Är så hungrig att jag kräks luft. Nu sitter jag på bussen och tar vara på varje varm minut innan jag måste hasa mig ut i kylan igen. Dessutom glömde jag ta med hörlurar och bara det är en anledning nog att säga upp kontakten med livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0