ÖS KLÖS!

Nu var det länge sen Svea fick synas på bloggen. Hon ville inte, jag ville!

Annars har jag haft en toppenstart på dagen. Var till Folkets Hus och lyssnade på en riktigt bra föreläsning. När hela faderullan slutat tog jag och Jonas en spontan långpromenad. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, en jävla trevlig/bra/snäll grabb det där.

Ikväll ska jag jobba. Ska knäppa kort på två band som jag inte känner till. Lika spännande som vanligt då det oftast är riktigt begåvade människor. Jag hade hoppats på en påse chips och lite värme från Fredde men jobba är inte helt fel det heller. Älskar att jag älskar mitt jobb och att jag kan säga så. Fredde är ändå alltid med mig, i mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0