Jag njuter

Min helg har varit toppen. På fredagen var både jag och Fredrik trött, så en myskväll hemma med en påse chips satt inte helt fel. På lördagen blev det öl! Jag vart lite besviken på att fler folk inte var ute och firade Brynäs-segern? Dom kanske var någon annan stans än på stan.

Idag har jag vandrat runt på stan med Nadja. Det blev en långfika, snabbshopping och en sväng på Bingohallen. Jag älskar att N lider av samma koncentrationssvårigheter som jag gör. Hahaha! När man helt plötsligt vandrar iväg i andra tankar eller tappar förståndet om någon öppnar en dörr, hostar till mm. Annars brukar jag vara den svaga länken. Jag och N kan bilda vår egen starka länk. Woop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0