Jag är vuxen nu!

Visst känner man sig stolt när man går in i en butik, tecknar ett avtal och skriver under? Det är vad jag har gjort idag. Jag har äntligen förstått att har man en iPhone hör det till att man ska ha internet på den också. Det vart 49 kronor extra i månaden och då kommer jag kunna ringa gratis till Fredde, Elina och alla ni andra som har Viber.

Att jag inte har tagit det stora klivet tidigare! Då jag tecknade internet för 12 månader fick jag välja ut en valfri vara för 400 kronor. Bara så där ändå, woop. Jag som behövde ett par nya orginal iPhonelurar. Jag tappade hakan när jag fick reda på att såna egentligen kostar 440 stålar. Fick dom ändå, hiiiihiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0