Gör vad som helst!<3

Inom en månads tid har jag gått på två anställningsintervjuer. Jag är stolt. Det visar att jag är intressant ändå. Den första var på Elgiganten som säljare. Det gick inge vidare då de valde en annan. Dessutom fick jag veta att tjänsten skulle vara en 5% tjänst. Vad är det att hänga i julgranen?

Idag var jag på den andra. Säger inte vad det är än. Jag ansträngde mig inte mer än att skicka ett mail med CV & PB. Fick napp ändå!!! Sjukt glad för det. Jag hoppas hppas hoppas!!! Dock kan mycket hänga på hur gammal jag är... De har aldrig tagit in någon på anställningsintervju som varit lika ung som jag är. Minimum åldern har varit 21 år. 



Kommentarer
Postat av: mikaela

håller tummarna för dig <3

2012-04-10 @ 15:48:34
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0