GLAD ♥

Jag har alltid älskat Westlife. Jag har oftast flera av deras låtar inlagda på mobilen. Mitt psyke gick i tusen bitar när jag fick reda på att de inte fanns längre.

Men man måste gå vidare och det gör jag med den hår Gruppen/låten. Är inte speciellt insatt i deras musik än då de är väldigt ny. Jag har fått uppfattningen att denna grupp riktar in sig på yngre tjejer än mig så har dragit ut på tiden att lyssna på de.

Gaaah, snälla, bli nya Westlife. Sjung glada, poppiga kärlekslåtar till mig♥ Svartingen i bandet är sjukt söt/snygg! Mums

Kommentarer
Postat av: mikaela

svar: Ja grönt är skönt ;) 199 kr på Lindex!



Åååh vad grym låt!

2012-04-11 @ 21:57:45
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0