Fine thank you!

Som sagt. Igår var jag på Dildoparty hemma hos Jenny. 11 tjejer sjöng sig hesa till gamla godingar och beställde dildosar på rullande band. Dock vart det ingen toy för mig. Tycker jag har haft så lite pengar och nu vet jag varför. Min chef måste ha glömt bort att lämna in mina lönelappar. Sjukt kul att behöva vänta en hel månad till på dom. Av ren lathet har jag inte lämnat in försäkringskassanlappen heller så ska göra det imorgon.

Nu däremot är det andra bullar som gäller. Jag håller på att förbereda en middag som jag senare ska bjuda Fredde på. Därefter blir det skumbad med ansiktsmask och skitsnack (jag vet, det låter lite tjejigt kanske), sen ska jag hjälpa Fredrik med matten och som avslut på kvällen blir det BB-live.

Åter igen, my wonderful life♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0