Olle is back!

Well hello :)

När jag gick i skolan kändes det som att jag hann med fler saker. Till exempel gå i skolan en hel dag, gå ner på stan och fika, därefter gymma och mot kvällen träffa en kompis. Allt detta hann jag med utan problem.

Nu är jag arbetslös, har hela dagarna fri, klockan är nu ett och jag berömmer mig själv för min egen stolthet att jag har hunnit träna samt färgat håret idag ;) Det är två grejer som har blivit klargjorda idag liksom...

I vanliga fall "nu för tiden" om någon hör av sig för att hitta på något kan jag tycka att dagens schema blir lite stramt och OM jag har tid kan jag väl klämma in en liten träff på kvällen... Why?!? Jag har egentligen hela dagarna på mig att hitta på allt från a-ö.

Ska försöka klämma in ett varmt bad i mitt schema nu, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0