Hate it...

... När man är hungrig men inte alls är sugen på något! ♥

Har gosat med Fredde hela helgen och inte gjort något ansträngande. Bara letat reda på myskläderna och bänkat oss framför massvis med filmer.

Strax ska jag ut och övningsköra. Hatar det ordet, hatar den fula gröna skylten man måste sätta upp och jag hatar att säga att jag inte tagit körkortet än. Inte nog med att mammas kompisar, släkten, pappa...ja egentligen alla som är vuxna och har något med mig att göra frågar hur det går med körkortet, om det börjar bli på G snart, ja jag har ju hållit på med skiten i snart ett år.

Jalla jalla Olle, hur svårt ska det vara ;)!!

Kommentarer
Postat av: EMILIA

hahahaha vadå, vad är det för fel på det ljuvt skogsgröna magnetplakatet man varsamt fäster på bilens skrov? :'D



ps. fick du mitt sms för några dagar sen? haha

2011-09-19 @ 21:55:24
URL: http://emiliasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0