Hell yäää

Äntligen kan jag hyva den där fula, äckliga, kräkframkallande, gröna skylten som talat om i ett års tid att jag varit för lat för att skaffa ett körkort. Men nu har jag det Mamma tyckte att jag skulle elda upp skylten. Bara för att jag får lär man ju testa.


Sånt där som alla undrar, vissa frågar vilket innebär att jag konstant måste upprepa mig och andra håller bara tyst och spånar efter rykten. Klarade teoritestet på första försöket, 57 rätt. Gick inge vidare på första uppkörningen då jag var toknervös. Men på andra körningen kammade jag hem mitt körbevis.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Grattis :)

2011-10-04 @ 07:38:47
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0