zZZzzZ

Jag har haft så konstiga, spännande och en del skrämmande drömmar på senaste. På något vis gillar jag det så mycket att jag sover ungefär en timme längre än vanligt bara för att få drömma vidare.

Under den där timmen vaknar jag ungefär varje kvart och kan på något vis bestämma vad jag vill drömma om. Vara med och styra lite. Det är så häftigt. Jag kan drömma om ett helt liv när det bara har gått 10 minuter. Jag hinner med så mycket och stöter på allt i mina drömmar.

Jag älskar att få komma bort en extra timme varje morgon. Befinna sig i en helt annan värld där inget är förutsägbart. Där hjärnan är berättaren och då jag vid vissa tillfällen får hjälpa till att komma på något nytt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0