Varför?

Har precis tittat klart på en dokumentär på tv3play.se. Svenskarnas hemliga liv heter den. Den handlar om tjejer som arbetar med porr av olika slag. Porrfilm, telefonsex uppvisningar osv.

Jag måste säga att de är väldigt modiga! Jag skulle aldrig verkligen ALDRIG landa på det planet. Har absolut inget emot folk som arbetar med detta då det är väldigt uppskattat hos många. Dessutom är sex ett utav världens äldsta yrken

När jag tittade på den här dokumentären ålade jag nästan ur min egen kropp för att jag kände mig obekväm. Nästan lite barnslig för att jag reagerade som jag gjorde. Det sägs en hel del vettiga ord i filmen och jag tycker att ni alla ska finna lite tid över till att titta på den!

Länkar den här→ Watch me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0