Linda

Långt tillbaka i tiden. Så lång tid att jag endast var fem år gammal. Då hittade jag min första riktiga vän. Vi bodde på samma gård och var med varandra så gott som alltid. Några år senare började vi på samma skola. Hon var ett år yngre än mig så vi ordnade upp med lärarna att hon skulle få bli mitt fadderbarn!! Kommer ni ihåg? Alla hade ju ett eget fadderbarn att ta hand om på skolan. Ialla fall där jag gick.

Som sagt. Jag tänker på dig ofta. Jag ser dig ibland på bussen. Ingen hejar. På något vis är alla våra minnen tillsammans det som jag verkligen, jag menar verkligen kommer ihåg.

Gick in på din blogg för inte så länge sedan och hittade en text som jag tyckte var riktigt sann och bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0