BURRR

Jag är så avis på Jenna som befinner sig i ett varmt klimat Själv sitter jag och laddar för en vända på stan med mamma. Vi ska nämligen kika på en vintermössa! Ja det lär ju behövas på kvällarna nu för tiden.

Jag vet inte..eftersom jag har en äggskalle anser jag mig själv att inte passa i platt hår eller åtklämmande mössor. Det får mig att framstå som fet. Känner jag mig själv kommer jag inte komma hem med en ny mössa idag. För jag har höga krav på hur den ska vara

Annars brukar luvan vara min bästa vän när kylan omfamnar mig.

Kommentarer
Postat av: Jenna

Drar ner till stranden här brevid ja, hörs hej! XD

Tycker seriöst vi borde åka iväg en vecka och bara sola, shoppa och parta!

2011-11-10 @ 20:35:36
URL: http://jennifersjolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0