MEGA Zz

De senaste nätterna har varit megadepp i mitt gladaste tillstånd.. Jag vet, hur går det ihop? Jag har helt enkelt varit för glad, pirrig, stressad & nervös att sömnen har lagts åt sidan. Ligger bara och funderar, analyserar och hoppas på något som kanske ändå inte kommer löna sig i slutet. Vad vet man egentligen? Som Milla alltid har sagt: oavsett vad blir det alltid till något bättre i slutet...

Jag är i det där stadiet där det är förtidigt att ge allt för att lyckas på samma gång som jag har gett mig in på något jag inte vet allt för mycket om.. sympati mina kära läsare. Hoppas ni lider med mig. Haha





Kommentarer
Postat av: Natta Jones - Ett sliddjurs bekännelser!

Lycka till med vad det än är :) Du är cool och klarar allt! <3

2011-05-20 @ 09:38:54
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0