KUL

Är som sagt hos pappa nu. Lever på thaimat. Hade ett gudomligt liv fram tills stunden då jag begick ett oerhört fatalt misstag var kommen.

Jag brassa på en redig portion med käk och kunde knappt hejda mig från att äta dirr. Efter flera tuggor ser jag med blotta ögat att det ligger något rött och lurar i min maträtt. Om-nom-nom-nom som jag slafsade i mig. Några sekunder senare slog det gnistor från alla håll och kanter och mitt liv förberedde sig för en drastisk undergång. En chili. En hel chili hade jag omedvetet malt in i min mun.

För att tillägga, min tunga dansade balett i munnen och gav ifrån sig flera salivanfall. Men maten var god trotts att mina smaklökar har blivit så gott som snedvridna. 


Kanske inte riktigt så jag reagerade men han viste iallafall vad som skulle komma skall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0