Bildz.

Kikade igenom gamla bildmappar på datorn. Mitt utseende har ändrats... hahah

Pluttfistiden↓

Stencool va liksom mitt motto!↓

Blond som liten, förvandlades senare till en råttfärgad bajsbrun färg...↓

Tiden då allt som innehöll färg och kunde få mig att sticka ut!↓

Vem har inte varit fjortis? Jag och Jossan↓

Började övergå till något lite mer tonårsutseende↓

14 bast, älskade Ultima Thule, Sverige och tuttar :'D↓

Avslutar med en ganska mild bild tagen på toa!↓


Har så sjukt många bilder från yngre dagar. Älskar att kunna se tillbaka och ha alla minnen i bilder. Flest kort finns nog på mig och Nadja eftersom jag har känt henne genom hela ungdomen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0