DRÖMMAR...

Drömmar kan vara det bästa som finns. Man kan finna så mycket inspiration samt glädje i dem. Men bakom en öppen dörr kommer man alltid fram till en stängd.

Jag har tidigare nämnt i bloggen om att jag ofta drömmer om nöjesfält. Hände även inatt.

Att jag går dit med någon som står mig nära→Det händer konstiga saker i parken som endast jag lägger märke till→Alla försvinner och jag står ensam kvar→Jag går omkring ensam och för varje nytt steg jag tar virar jag mig längre in i spindelnätet→människor som jagar (ibland vill döda) mig. Drömmen är också alltid svartvit.


Kommentarer
Postat av: EMILIA

åh vilken sjukt fin bild!! vi måste ses någon dag förresten när jag har kommit hem från stockholm!! :)

2011-07-20 @ 23:40:20
URL: http://emiliasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0