New life

Amen tja. Påbörjar "mitt nya liv" nu. För andra gången i mitt liv har jag åkt på magkatarr. Anledningen till varför är för att jag i snitt dricker lite mer än en läskburk per dag och har ätit två nudelpaket om dagen sen julavslutningen. Hmm.

Tanken är att börja dricka mer vatten och ett glas saft när jag blir läsksugen. Då slipper jag kolsyran iaf. Nudlarna ska få bli en lyxvara då de få gångerna jag är extra bra ska få smaska i mig ett paket. En ballanserad kost på detta samt grymma träningspass på friskis.

Längtar tills jag har kommit in i mitt nya liv helt. Adjööö!

Kommentarer
Postat av: Saidmerethe

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-05-26 @ 10:40:21
URL: http://saidmerethe.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0