2010

Sista dagen på året började hur bra som helst. Var ut och åt med familjen på Östens pärla. Därefter åkte jag hem till Nadja där det blev en lätt förfest med knepiga häxblandningar. Planerna därefter var att åka till en lokal i Sätra.

Under den korta tid som vi var där hann det bli slagsmål och alla personer hade så gott som dragit därifrån. Allt detta hände då jag och Natta var på toa... där hon dessutom bad mig att lukta på en plastblomma och körde upp den I näsan på mig. Skoja vad jag blödde näsblod. Väggar, golv, toastol, hela handfatet och toarullar övergick snabbt från färgen vit till röd.

Kvällen slutade med att Jenna fick bli min räddare i nöden och vi drog till Heartbreak innan 12 slaget. Där var det allt från knepigt folk till knepigt folk och för hög musik.

Innan sängdags halsade jag 2 Resorbtabletter så är helt återställd idag. MEN..har istället åkt på magsjuka, spytt si så där 4 gånger och snarkat bort hela dagen. Måste ha varit nå tok med maten på restaurangen då även Jonas blev dålig efter det..


Förfest hos Nadja

Nu väntar jag på att klockan ska bli 21:30 då det är Mamma Mia på kanal 3!

Kommentarer
Postat av: Nadja

menduuuuu lägg in bilder på fejjan :D

2011-01-04 @ 05:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0