Tjoa-hade-littan-lei

Igår var jag med världens bästa Nadja. Kan inte säga att något egentligen vart som vi hade tänkt oss. Men att gå ut med mottot "det blir vad man gör det till" fungerade ganska bra.

Vi hade planerat att åka till något place vid Lillhagen och mysa med en öl eller 2. Vart det så? Njaa. Spontanringde Skalleman istället då vi hamnade på den absolut mest döda förfest i mitt liv. Cirka 5 minuter senare befann vi oss i en taxi och festen fortsatte i Brynäs C.

Istället för att vandra vidare ut och parta mer fattade jag och Nadja ett mycket mer klokt val. Hamnade på Max med varsin meny!

Idag är det ångestdagen och jag ska så fort jag stängt ner datorn pysa iväg till gymmet! Sen kommer Mormor och Morfar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0