HEI

Olle är i extas, lider av överenergi och övertaggar livet en aning, bara en aning! Jag ÄLSKAR att planera. Känslan av att bläddra igenom kalendern och läsa om alla roligheter som kommer att ske inom kort tid är bäst.

Till helgen har jag tid för att både slappa och ta en funderare på livet samt leva livet som aldrig förr!

Onsdag: Jobba, träffa Emma och Nejra, kan inte bli bättre
Torsdag: Sovmorgon till 15,00 och därefter plåta en hockeymatch. Gymma?
Fredag: WTF händer då?!? Gnussa navel..
Lördag: Shake your body!!
Söndag: Tar mitt pickpack och sussar hos Amanda!
Måndag: Kungsberget för hela slanten! Jag, Amanda, Emilia, Nadja och Emelie blir susen de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0