Alla Hjärtans Dag

Alla dagar blir precis vad man gör dom till och jag beslöt mig för att starkt inte tänka på att jag var singel, ensam, död, vissen och okramad på självaste Alla Hjärtans Dag. Jag klagar inte då jag har världens bästa mamma, mormor & morfar!

Min mamma är inte så glad i att ge bort godis, choklad eller blommor  till mig då jag är en grov missbrukare gällande sötsaker och det där med blommor...dom vissnar lika snabbt som en färdigjökad nupp! Så istället fick jag en Converseväska som jag har suktat efter i en evighet!

Mormor och Morfar gav mig en slant och en trisslott! Tro det eller ej men jag vann! OMG JAG VANN! Egentligen ska man inte tala om pengar med folk eftersom det kan förekomma en del svartsjuka men hallå, hela 25 riksdaler, oj oj oj ;)

Varje slant jag fick ska gå till Jenny som ska fixa mina naglar. Spännande!

Så här ser väskan ut iaf!


Kommentarer
Postat av: Natta Jones - Ett sliddjurs bekännelser!

AVIS! Jag vill också ha en sån där väskaaaaa :'(

2011-02-15 @ 23:32:52
URL: http://nattajones.blogg.se/
Postat av: EMILIA

"blommor ...dom vissnar lika snabbt som en färdigjökad nupp!"

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHA JAG DOG!!! SÅ SANT!!!

2011-02-17 @ 22:20:09
URL: http://emiliasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0