Vi skyller på vädret..

Jag sover aldrig längre än till 10.00 såvida feta undantag inte blockerar min vardag. Sen förra veckan har det slagit om helt. Även fast jag går och lägger mig samma tid är skillnaden att jag vaknar kring 12.00 ist... Ställer jag klockan vaknar jag men hinner somna om när handen och mobilen fortfarande är i luften.

Mot all min vilja dumförklarade jag mig själv till att ha sovit för länge och slet mig ur sängen. Kan inte påstå annat än att jag är som en levande död just nu. 

Imorgon ska jag ställa fyra alarm och hoppas på att ett mirakel sker. Jag skjuter liksom upp mina besvär: Imorgon, ja då ska jag kliva upp tidigt. På morgonen när jag vaknat: Okej, från och med IMORGON kliver jag upp i tid för jag är så olidligt död just nu..

Då jag är en hederlig och helt vanlig människa finner jag all tröst till att skylla på något annat än mig själv. Den här gången är det vädrets fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0