JAG VILL JAG SKA!

Känns som att alla flyttar, skaffar jobb och barn förutom jag. Skrattretande. Ett arbete hade inte varit helt fel så man får in lite pengar och kan kliva ut i världen

Något jag SKA göra inom fem års tid är att spara ihop pengar till en lyxkryssning som avgår från Amerika. Ni vet när allt ingår och du kan göra allt från att spela långgolf, klättra på bergväggar till att få daglig massage, bli brun och bada!

Jag menar att man kan göra typ ALLT på dessa kryssningar. Priset landar kring 20.000 allt som allt! Men snacka om livsupplevelse. Man mellanlandar bland annat i Karibien plus 4 andra exotiska lyxställen och är borta i lite mer än en vecka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0