Tidsfördriv

Är du i ett förhållande nu? Ja

Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? 6 ½ månad

Vem var du tillsammans med sist? En dator med snopp, typ.
Får man fråga varför det tog slut? Listan kan göras lång

Har du haft ett seriöst förhållande? Absolut!

Har du någonsin varit full? Beror på hur man definierar ordet "full" HAHA

Har du testat droger? Alkohol?

Röker du? Nej

Snusar du? Nej

Saknar du någon just nu? Alltid!

Hur många tabletter tar du dagligen? 1

Bästa minnet från sommaren? Resan till Turkiet!!

Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Turkiet

Är du rasist? Verkligen inte. Snarare avis på vissa...

Har du helt svenskt ursprung? Är ju halvfinne hallå!

Ser du fram emot någonting just nu? Julafton!

Har du fått ig på ett prov? Matte & NO = killing me slowly

Anser du dig vara intelligent? Nej men klok när det behövs!

Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? HM? Händer ju grejer hela tiden.

Vilken va den värsta tiden då? fjortisperioden!!

Har du mått dåligt psykiskt? Ja

Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Gjort mig själv illa..jag föddes till klant

Har du haft sömnproblem? När det närmar sig fullmåne...?

Hur ofta gråter du? Oftast när jag har mens.

Vad gör du när du mår dåligt? Tänker på gladare tider!

Vill du ha tillbaka någon av dina ex? HAHAHAHAHHA :'D

Vilken klass går du i nu? Arbetslöshetsklassen.

Vilken skola? Gick på John Bauer.

Är du stolt över dig själv? Det vore dumt att klaga!

Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Glad, snäll & klumpig!

Vad får du ofta komplimanger för? Från tjejer: Håret "när jag har tagit mig tid till att fixa det. Från killar: Rumpa, bröst? Att mitt skratt låter som långben...

Har du lätt att få folk att skratta? Ja det tycker jag!

Cider elller öl? Öl

Har du några talanger? Försätta mig i pinsamma situationer ((:

Vet du om någon är kär i dig? Så klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0