Klappar!


Tyvärr har jag inte tagit bilder på allt. Långt ifrån allt men här är iaf grejerna jag valde ut själv.

Träningsbyxor.

Träningsskor

En väska som ersätter min gamla.


Ut över detta fick jag:

En massagedyna
Prydnadssaker som kommer hamna på bild senare
Sänglakan
Kamerabatteri
Årskort på Friskis
Pengar mm.

Dessutom ska jag och pappa gå på stan någon gång under nästa vecka då jag ska få välja ut en iphone 4S. En vit ska jag ha! JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAAAD!

Jag har världens bästa familj + släkt, en bra pojkvän för en gångs skull, en katt som har erövrat mitt liv, måttligt med vänner men det bästa, kärleken...

God jul och gott nytt år allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0