JULEN!

Efter att ha slagit in mitt sista paket och skrivit klart mina julrim började jag spåna runt på dekorationer. Dekorerade bland annat glaset jag förvarar tops i och julglitter runt låset på ytterdörren. Mamma älskade det!!

Se där↓

Som sagt. Julafton imorgon. Jag vet redan vissa saker som jag kommer få.

1) Ett par skitsnygga joggingskor
2) Nya joggingbyxor i en mörkgrå nyans
3) Väskan i mitt liv
4) Pengar

De tre första grejerna har jag varit med och valt ut. Bara det att jag var tvungen att vänta till julafton. Mormor och morfar♥ Mamma brukar oftast sticka ut med sina paket.. Alltid lika roligt att öppna de för man får aldrig det man har önskat sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0