Kramfors

Hejhopp, om några timmar sitter jag och mamma i en bil puttrande mot Kramfors. Skönt att komma ifrån Gävle och få njuta av en festfri underbar helg bland frisk luft, härliga skogar, helt sagolika vattenbryn och givetvis anledningen som i ska åka dit för, träffa Gösta och Gunhild. Mammas farfar och hans sambo.

Blir borta hela helgen. Jag längtar redan dit! Då jag gått och kärat ner mig totalt i en pojke som inte följer med på helgens nöje kommer en olidlig saknad att uppstå. Helt sinnes, men vi har inte varit ifrån varandra en enda dag de senaste veckorna...hmm..månaderna?!?!

Slänger upp en lustig bild jag tog inne på Interpool. Ska föreställa LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0