Första skoldagen ✔

Man ska aldrig ropa hej innan man har gått över ån... Jo minsann det har jag lärt mig idag.

Då jag och Milla stannade kvar extra länge i skolan för att göra klart vårt spel blev vi så glada över att få sitta kvar så fasligt länge. I vanliga fall brukar lärarna köra ut en vid 17-18 tiden. Men den här gången visade de all respekt och hänsyn i världen till oss. Vi fick nämligen äran att stanna precis hur länge vi ville. Vid 18.30 tiden insåg vi att skolan var öde och vi var inlåsta.

Efter många om och men fick vi tag i Tony som fick brumma hela vägen från Valbo för att hjälpa oss ut. 19.45 marscherade jag och min tomma mage till bussen. Inget slår någonsin när vi blev utelåsta i ett främmande land och tvingades övernatta i ett garage. NADA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0