DAGEN!

Imorse "fast jag är ledig" masade jag mig tappert upp från mitt kungarike på tok för tidigt. Det kunde inte hjälpa hur trött jag var för jag och gubbarna skulle till Nynäs och spela boll. Jag var sämst och platsade bäst på bänken! Men jag tackar gudarna för att jag klev upp för vi hade det askul!

Därefter väntade inget annat än 4 timmars jobb för min del. Nejra gjorde mitt liv precis som alla andra arbetspass!

Nu har jag varit ute och gått med Danne i 2 timmar. Började i elljusspåret i Hemlingby... Efter att ha gått en bra bit in i skogen säger det "poff"....kolsvart, alla lysen slocknade. Allt blev döden. Man kunde inte ana ett skvatt, träden, stigen, himlen & Danne försvann. Vidrigt, gick hem dirr!

Nu tillbaka till mitt kära kungarike. zZZzZzZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0