Helgen

Eftersom jag är snorrik och kan slösa hela 9 öre om dagen för att få allt att gå ihop med min ekonomi så har jag njutit på som fan. Andra får helt enkelt betala åt mig!

Fredag:
Istället för att sitta hemma och gräva navel hela fredagen fick två bekanta Sandvikensbor svänga förbi Bomhus med bilen och stå ut med mig några varv runt om i Gävle. Det var inga mer än Alex och Åberg.

Lördag: Eftersom jag inte träffat Johan på år och dag var det då ett ypperligt tillfälle att ta chansen här och nu till att ses. Åkte då ut till Sätra och tittade på en skitfilm samt mös med en massa gotta och läsk!

Söndag:
Idag har det varit mor och dotterdagen! Åkte ut till Valbo och storhandlade i roliga butiker. Därefter vart det raka vägen ner till centrum där de spelade in "postkodslotteriet" samt bjöd på en massa fika. Gratis är gott♥

Har nu avslutat helgen på det mest ultimata sätt man kan tänka sig. En film, något ätbart, hela familjen samlad och en underbar tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0