rip..VITNOS♥

Hatar döden. Varför ska man skapa något som ändå försvinner?

Idag när jag som alla andra dagar gick ut för att ge käre Vitnos mat, vatten och hö låg han där med mörkblå ögonlock och stel som en sten. Rörde lite på honom för att se om något liv fanns kvar. Stenhård, stendöd.. Dock blev han nästan 10 år vilket är ett under. Vanligtvis lever dom i 7-9 år.

Blev inte förvånad över att han skulle försvinna. Han har betett sig konstigt och magrat så knotor och allt började träda fram. Stackarn..

På tal om annat. Fick precis ett familjespel av GD som jag ska göra en recension på "Vem svarar först". Sprillans nytt spel som kostar 499kr i butik. Vet inte om jag har glömt att nämna det men jag ÄLSKAR min praktik♥

Kommentarer
Postat av: Natta Jones - Ett sliddjurs bekännelser!

Åh va tråkigt! ALltid hemskt när djur dör :(

2010-11-09 @ 13:37:49
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0