NU ÄR JAG ARG!

Det här är valfritt att läsa. Lär få skriva av mig :@

Begriper inte hur folk tänker. Hur folk har mage att bete sig så fruktansvärt omoget. Jag blir arg, vibrerar av ilska av att tänka tanken att vi alla är av samma ras "människor".

Mitt beteende mot dig liknar en igelkott. Bara av att tänka på dig får DU mig att vända taggarna utåt. Men så svårt som du har att förstå mig lär du väl inte begripa vilken jävla tyngd du har lassat på mitt liv. Det är som att bära en hockeytrunk fylld med cement!

Det bästa vore väl ändå om jag raderade dig från mitt liv? Ta den där jävla trunken, svinga den som ett lasso och häva i den i sjön.

Anledningen till varför jag inte har gjort det är för att du skulle bete dig så fruktansvärt omoget. Titta bort om vi skulle korsa varandra på stan tex. Men och?! Går inte ett jävla skit att lösa så skiter jag i det "precis som alltid" och det vet du...

Just nu varnar jag allt och alla att om denna person kommer på tal kommer atmosfären vi befinner oss i att förvandlas till en bastu då jag kommer att glöda av ilska -_-

Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Natta Jones - Ett sliddjurs bekännelser!

Veeeem? :O

2010-11-17 @ 00:56:57
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0